Protože kdo by jako jediný na světovém trhu nechtěl vlastnit monopol na živý, bilogicky aktivní, transepidermální tropokolagen, který je téměř identický s vlákny lidského kolagenu a dokáže pouhým potřením na vlhkou pokožku prostoupit pokožkou, sloučit se s lidskou bílkovinou a zpětně aktivovat fibroblasty k produkci vlastního kolagenu.
Určitě si pokládáte otázku, proč o tento objev přestali mít zájem? Bohužel tento unikátní kolagen byl stabilní v teplotním rozmezí od 5 do 15 °C . Po překročení této teploty se rozložil na jednotlivé aminokyseliny, tedy už nebyl živý a ztratil své unikátní schopnosti. Stal se z něj běžný kolagen, který všichni známe léta a kterých je na trhu velké množství. Výrobek s tímto omezením se stal pro všechny koncerny nepoužitelný právě s přihlédnutím k složitosti přepravy, skladování, ale i následných technologií na další zpracování.
Když tento bum pominul, a pominulo i zklamání Inventie, rozhodli se hledat další možnosti způsobu prodeje tohoto choulostivého výrobku a hlavně možnost zastoupení v jednotlivých zemích. Jako jediný nejméně rizikový se jim jevil systém přímého prodeje – tedy referenční marketing. Zkraje bylo velmi těžké seznamovat s nějakým polským kolagenem, o jehož účincích vlastně téměř nikdo nic nevěděl. Ale přeci jenom se našlo pár lidí, kteří byli hned zkraje kosmetickými a následně ozdravnými účinky tak fascinování, ale i jiní, kteří se rozhodli, že udělají maximum proto, aby se o tomto výrobku, který se léty zdokonalil a již je stabilní do 28 °C, dozvědělo co nejvíce odborníků.
Nanesení tropokolagenu FACE 2x denně na vlhkou pokožku obličeje dokáže odstartovat znovu produkci vlastního kolagenu ve fibroblastech, a tím zamezit stárnutí.